Všeobecně obchodní podmínky

Akasana Europe s.r.o.
Sídlo: Učňovská 386/17, 190 00 Praha 9
IČ: 04374436
Email: info@vanedia.cz

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu: www.vanedia.cz

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu společnosti Akasana Europe s.r.o. Podmínky platí pro kupní smlouvy mezi prodávajícím (Akasana Europe s.r.o.) a fyzickou nebo právnickou osobou (kupujícím) prostřednictvím online obchodu. Pro smluvní vztahy s podnikateli platí jiná ujednání.

2. Uživatelský účet

Kupující může vytvořit uživatelský účet na webu. Při registraci je nutné uvést pravdivé údaje. Akasana Europe s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit účet, pokud kupující poruší své povinnosti nebo účet není využíván déle než 2 roky. Přístup k účtu je chráněn heslem, které je nutné udržovat v bezpečí. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu třetími stranami.

3. Uzavření kupní smlouvy

Veškerá prezentace zboží na webu má informativní charakter a není nabídkou k uzavření smlouvy. Objednávky jsou závazné po jejich potvrzení prodávajícím prostřednictvím emailu. Prodávající si vyhrazuje právo vyžádat dodatečné potvrzení objednávky v závislosti na její hodnotě či množství zboží.

4. Cena zboží a platební podmínky

Kupní cena je uvedena u každého zboží, včetně DPH. Kupující může uhradit cenu bankovním převodem, online platební kartou či na dobírku. Prodávající může požádat o platbu předem. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit náklady spojené s balením a doručením.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu. Odstoupení je třeba oznámit prodávajícímu písemně nebo emailem. Zboží musí být vráceno v původním stavu a obalu. Náklady na vrácení hradí kupující. Prodávající vrátí peněžní prostředky stejným způsobem, jakým je obdržel.

6. Dodání zboží a přijetí

Zboží je doručováno přepravní službou na adresu uvedenou v objednávce. Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalu při převzetí zásilky. V případě opakovaného doručení z důvodů na straně kupujícího nese kupující dodatečné náklady.

7. Práva z vadného plnění (reklamace)

Reklamace vadného zboží musí být uplatněna písemně nebo emailem s uvedením důvodu a popisu vady. Kupující může reklamaci uplatnit u prodávajícího ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Pro podnikatele a právnické osoby je poskytována záruka v délce 12 měsíců ode dne převzetí zboží. Práva a povinnosti stran se řídí příslušnými právními předpisy.

8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s GDPR. Kupující souhlasí s jejich zpracováním pro účely plnění smlouvy a marketingové účely.

9. Další práva a povinnosti

Akasana Europe s.r.o. má právo změnit obchodní podmínky. Vyřizování stížností a mimosoudních sporů je v souladu s platnými zákony.


Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2024